Projekt wizualizacji.

Wizualizacja, tak zewnętrzna jak i wewnętrzna, ma bardzo istotny wpływ na samopoczucie konsumentów i ich decyzje zakupowe. Wizualizacja buduje klimat sklepu i musi być przecyzyjnie dostosowana do otoczenia w jakim się sklep znajduje, oferowanego asortymentu i nawet przewidywanego poziomu cen detalicznych.
Przygotowanie projektu wizualizacji wymaga przeprowadzenia wywiadu z Inwestorem na temat jego wizji przyszłego sklepu ale także na temat przewidywanego wyposażenia sklepu w tym oświetlenia. Musi być także przeprowadzona fotograficzna inwentaryzacja obiektu i jego otoczenia.
Inwestor otrzymuje dzieło w formie zmontowanych fotografii przedstawiających obraz przyszłości.
Obrazy są precyzyjnie opisane a opisy dotyczą przewidzianych do zastosowania materiałów precyzyjnego rozmieszczenia poszczególnych elementów, a także opis zastosowanych kolorów wg, stosownej klasyfikacji i opis zastosowanego liternictwa.
Na całość projektu składają się następujące elementy:
I. Wizualizacja zewnętrzna.
1. Projekty (różnych form) kasetonów- przedstawione w wizualizacji dziennej i nocnej.
2. Projekt wyklejenia szyb wystawowych.
3. Projekt oznakowania drzwi wejściowych.
4. Wykaz i rozmieszczenie narzędzi marketingowych do ekspozycji np. plakatów, ulotek.
5. Projekt tablic kierunkowych.
6. Inne elementy wizualizacji.
II. Wizualizacja wewnętrzna.
1. Opis kolorystyki ścian, sufitu i posadzki.
2. Materiały z których powinny ww. być wykonane (rodzaj płytek podłogowych, rodzaj farb itp.)
3. Zastosowane wzornictwo przy malowaniu.
4. Formy przestrzenne wizualizacji (litery przestrzenne, wazony itp.).
5. Formy płaskie wizualizacji (fotografie, obrazy itp.).
Projekty wizualizacji wykonane przez osoby nie posiadające w tym zakresie dużego doświadczenia są najczęściej odzwierciedleniem własnych upodobań osób je wykonujących i najczęściej nie trafiają w gusta konsumentów.

Centrum Doradztwa Franczyzowego   |   ul. Biskupińska 58B/3 60-463 Poznań   |   NIP: 787-178-19-23   |   tel. +48-663-755-044