Analiza potrzeb szkoleniowych.
Motto: Szkolenie ma być dla naszego Klienta trafną inwestycją a nie wyłącznie kosztem!
Realizując ideę zawartą w motto, zależy nam aby Zleceniodawca, w wyniku przeprowadzonego
szkolenia, uzyskał wymierne efekty w postaci wzrostu obrotów, wzrostu wartości marży czy
zmniejszeniu poziomu ubytków. Zależy nam na nawiązaniu długotrwałej współpracy.
Przed przystąpieniem do realizacji szkolenia dokładnie zapoznajemy się z procedurami
obowiązującymi w firmie Klienta. Poprzez wizytację obiektu, bądź obiektów, (dotyczy firm handlu
detalicznego) obserwujemy stosowaną technologię sprzedaży. Za zgodą Zleceniodawcy wykonujemy
fotografie. Prowadzimy także rozmowy z przedstawicielem Klienta na temat kluczowych zagadnień
organizacyjnych i technologicznych.
Powyższe działania pozwalają nam dokładnie poznać obowiązujące u Klienta procedury
(zdefiniowane i spisane lub tylko obowiązujące) i procesy technologiczne. Działania te pozwalają
na precyzyjne wskazanie najsłabszych ogniw łańcucha sprzedażowego. Prowadzimy także analizę
ostatecznych klientów, celem ich zdefiniowania, czynności definiowania klientów prowadzimy
szczególnie uważnie dla Firm handlu hurtowego i Producentów.
Na podstawie powyższych danych i wyników analiz przygotowujemy merytorycznie szkolenie, tak
dobierając przykłady i ćwiczenia aby możliwie najcelniej trafić w kluczowe dla procesu sprzedaży
zagadnienia.