Analiza potrzeb szkoleniowych.

Motto: Szkolenie ma być dla naszego Klienta trafną inwestycją a nie wyłącznie kosztem!

Realizując ideę zawartą w motto, zależy nam aby Zleceniodawca, w wyniku przeprowadzonego szkolenia, uzyskał wymierne efekty w postaci wzrostu obrotów, wzrostu wartości marży czy zmniejszeniu poziomu ubytków. Zależy nam na nawiązaniu długotrwałej współpracy.
Przed przystąpieniem do realizacji szkolenia dokładnie zapoznajemy się z procedurami obowiązującymi w firmie Klienta. Poprzez wizytację obiektu, bądź obiektów, (dotyczy firm handlu detalicznego) obserwujemy stosowaną technologię sprzedaży. Za zgodą Zleceniodawcy wykonujemy fotografie. Prowadzimy także rozmowy z przedstawicielem Klienta na temat kluczowych zagadnień organizacyjnych i technologicznych.
Powyższe działania pozwalają nam dokładnie poznać obowiązujące u Klienta procedury (zdefiniowane i spisane lub tylko obowiązujące) i procesy technologiczne. Działania te pozwalają na precyzyjne wskazanie najsłabszych ogniw łańcucha sprzedażowego. Prowadzimy także analizę ostatecznych klientów, celem ich zdefiniowania, czynności definiowania klientów prowadzimy szczególnie uważnie dla Firm handlu hurtowego i Producentów.
Na podstawie powyższych danych i wyników analiz przygotowujemy merytorycznie szkolenie, tak dobierając przykłady i ćwiczenia aby możliwie najcelniej trafić w kluczowe dla procesu sprzedaży zagadnienia.

Hołdujemy zasadzie: Szkolenie bez przygotowania jest szkoleniem dla "Wszystkich" ale tak naprawdę nikomu nie jest potrzebne!

Centrum Doradztwa Franczyzowego   |   ul. Biskupińska 58B/3 60-463 Poznań   |   NIP: 787-178-19-23   |   tel. +48-663-755-044